Okna dachowe Euro
Szanowni Państwo
Spółka OKPOL otrzymała informację od swojego dostawcy komponentów, iż w okresie między 1.01.2005 roku, a 1.06.2006 roku, dostarczył on potencjalnie wadliwych, plastikowych zawiasów i ram okiennych, których spółka OKPOL następnie użyła przy produkcji okien dachowych EURO. Skład tworzywa sztucznego we wspomnianych podzespołach był nieprawidłowy i mógł prowadzić do przedwczesnej degradacji, awarii i wypadania skrzydeł.
Zgodnie z administracją firmy, w wyżej wymienionym okresie, zostały dostarczone do Państwa okna dachowe Euro. Mimo upłynięcia okresu gwarancji, w związku z zaistniałą sytuacją, spółka OKPOL prosi o poinformowanie swoich Klientów, którzy dokonali zakupu ww. okna o sprawdzenie czy opisane powyżej podzespoły nie uległy zniszczeniu. Dla usprawnienia procesu ewentualnej reklamacji została stworzona strona internetowa (www.okpol.pl/serwis w zakładce „Okna dachowe EURO”) z opisaną procedurą kontroli oraz instrukcją wymiany podzespołów. Celem otrzymania bezpłatnych części zamiennych niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego na ww. stronie.
Spółka OKPOL dziękuje Państwu za pomoc w opisanej powyżej sprawie. Wszelkie pytania bądź wątpliwości należy kierować pod adres e-mail euro@okpol.pl lub pod nr tel. +48 600 408 698 (Jakub Rusinow - koordynator ds. serwisu).
Z poważaniem
Dyrektor handlowy
Grzegorz Złotecki
OKPOL Sp. z o.o.
PLAN KONTROLI PODZESPOŁÓW OKNA DACHOWEGO EURO
1. Otwórz skrzydło okna jak najszerzej.
2. Dłonią sprawdź, czy po zewnętrznej stronie okna są jakieś nierówności. Wyczuj, czy na materiale występują wybrzuszenia w miejscu, w którym szyba łączy się z zewnętrzną częścią ramy.
Spróbuj wygiąć wystającą krawędź skrzydła przy użyciu niewielkiej siły (przykładana siła powinna być porównywalna z siłą potrzebną do zgniecenia puszki). Jeśli rama pękła należy ją wymienić.
3. Spróbuj wygiąć wystającą krawędź skrzydła przy użyciu niewielkiej siły (przykładana siła powinna być porównywalna z siłą potrzebną do zgniecenia puszki). Jeśli rama pękła należy ją wymienić.
PLAN KONTROLI W PDF kliknij, aby pobrać
ZGŁOSZENIE USTERKI - WYPEŁNIJ FORMULARZ:
INSTRUKCJA MONTAŻU CZĘŚCI ZAMIENNYCH
INSTRUKCJA MONTAŻU CZĘŚCI ZAMIENNYCH - kliknij, aby pobrać
KONTAKT
Wszelkie pytania bądź wątpliwości należy kierować pod adres e-mail euro@okpol.pl lub pod nr tel. +48 600 408 698 (Jakub Rusinow - koordynator ds. serwisu).
WYSYŁKA ZWROTNA WADLIWYCH CZĘŚCI
Uprzejmie prosimy o nieodpłatny zwrot wadliwej części w dostarczonym opakowaniu na adres:
OKPOL Sp. z o.o.
ul. Topolowa 24
49-318 Skarbimierz-Osiedle
Prosimy podać nadawcę i numer reklamacji na przesyłce zwrotnej.
Jeśli reklamacja dotyczy więcej niż jednego okna istnieje możliwość odbioru osobistego, po uprzednim uzgodnieniu terminu pod adresem: euro@okpol.pl lub pod numerem +48 600 408 698 (Jakub Rusinow - koordynator ds. serwisu).