Okna dachowe Euro

Szanowni Państwo

Spółka OKPOL otrzymała informację od swojego dostawcy komponentów, iż w okresie między 1.01.2005 roku, a 1.06.2006 roku, dostarczył on potencjalnie wadliwych, plastikowych zawiasów i ram okiennych, których spółka OKPOL następnie użyła przy produkcji okien dachowych EURO. Skład tworzywa sztucznego we wspomnianych podzespołach był nieprawidłowy i mógł prowadzić do przedwczesnej degradacji, awarii i wypadania skrzydeł.

Zgodnie z administracją firmy, w wyżej wymienionym okresie, zostały dostarczone do Państwa okna dachowe Euro. Mimo upłynięcia okresu gwarancji, w związku z zaistniałą sytuacją, spółka OKPOL prosi o poinformowanie swoich Klientów, którzy dokonali zakupu ww. okna o sprawdzenie czy opisane powyżej podzespoły nie uległy zniszczeniu. Dla usprawnienia procesu ewentualnej reklamacji została stworzona strona internetowa (www.okpol.pl/serwis w zakładce „Okna dachowe EURO”) z opisaną procedurą kontroli oraz instrukcją wymiany podzespołów. Celem otrzymania bezpłatnych części zamiennych niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego na ww. stronie.

Spółka OKPOL dziękuje Państwu za pomoc w opisanej powyżej sprawie. Wszelkie pytania bądź wątpliwości należy kierować pod adres e-mail euro@okpol.pl lub pod nr tel. +48 600 408 698 (Jakub Rusinow - koordynator ds. serwisu).

Z poważaniem
Dyrektor handlowy

Grzegorz Złotecki
OKPOL Sp. z o.o.

PLAN KONTROLI PODZESPOŁÓW OKNA DACHOWEGO EURO

1. Otwórz skrzydło okna jak najszerzej.

2. Dłonią sprawdź, czy po zewnętrznej stronie okna są jakieś nierówności. Wyczuj, czy na materiale występują wybrzuszenia w miejscu, w którym szyba łączy się z zewnętrzną częścią ramy.
Spróbuj wygiąć wystającą krawędź skrzydła przy użyciu niewielkiej siły (przykładana siła powinna być porównywalna z siłą potrzebną do zgniecenia puszki). Jeśli rama pękła należy ją wymienić. 


3. Spróbuj wygiąć wystającą krawędź skrzydła przy użyciu niewielkiej siły (przykładana siła powinna być porównywalna z siłą potrzebną do zgniecenia puszki). Jeśli rama pękła należy ją wymienić.

 PLAN KONTROLI W PDF kliknij, aby pobrać 

ZGŁOSZENIE USTERKI - WYPEŁNIJ FORMULARZ:

klient indywidualnyfirma

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Miejscowość (wymagane)

Ulica (wymagane)

Kod pocztowy (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Rozmiar (wymagane)

Ilość (wymagane)

OPIS USTERKI

Zdjęcia usterki



INSTRUKCJA MONTAŻU CZĘŚCI ZAMIENNYCH

INSTRUKCJA MONTAŻU CZĘŚCI ZAMIENNYCH - kliknij, aby pobrać 

KONTAKT

Wszelkie pytania bądź wątpliwości należy kierować pod adres e-mail euro@okpol.pl lub pod nr tel. +48 600 408 698 (Jakub Rusinow - koordynator ds. serwisu).  

WYSYŁKA ZWROTNA WADLIWYCH CZĘŚCI

Uprzejmie prosimy o nieodpłatny zwrot wadliwej części w dostarczonym opakowaniu na adres:

OKPOL Sp. z o.o.
ul. Topolowa 24
49-318 Skarbimierz-Osiedle

Prosimy podać nadawcę i numer reklamacji na przesyłce zwrotnej.

Jeśli reklamacja dotyczy więcej niż jednego okna istnieje możliwość odbioru osobistego, po uprzednim uzgodnieniu terminu pod adresem: euro@okpol.pl lub pod numerem +48 600 408 698 (Jakub Rusinow - koordynator ds. serwisu).

GÓRA