Firma OKPOL Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na stanowisko:

 

Asystent Działu Serwisu 


Miejsce pracy : Skarbimierz - Osiedle

Zakres obowiązków:

Obsługa Klienta według procesu serwisowego 
Zarządzanie kalendarzem pracy serwisu
Ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentów
Dbanie o dobry wizerunek serwisu i wysoki standard obsługi Klienta
Organizacja wysyłek części do napraw serwisowych
Współpraca z innymi działami firmy

Wymagania:
Wykształcenie min. średnie
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów 
Czynne prawo jazdy kat. B 
Wysoka kultura osobista 
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność swobodnej komunikacji zarówno w mowie jak i piśmie
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Dobre warunki pracy w renomowanej firmie
Wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy i posiadanych umiejętności
Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach

Prosimy o przesyłanie CV  na adres praca@okpol.pl lub o składanie ich w siedzibie firmy.

Okpol Sp. z o.o.
ul. Topolowa 24
49-318 Skarbimierz

Przesłane oferty powinny mieć klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Firma OKPOL Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na stanowisko:

 

Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży


Miejsce pracy : Skarbimierz - Osiedle

Zadania:

Definiowanie i rozwijanie kanałów sprzedaży okien dachowych
Analizowanie rynku okien dachowych pod kątem wszystkich kategorii
Przygotowywanie raportów na temat możliwości rozwoju sprzedaży 
Rozumienie potrzeb Klienta w ujęciu różnych rynków sprzedaży
Promowanie marki 
Wspieranie działań sprzedażowych i akcji marketingowych
Monitorowanie rynku i działań konkurencji
Bieżące wsparcie w zadaniach zespołu

Wymagania:

Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczno-handlowe 
Mile widziane doświadczenie zdobyte w rozwijaniu sprzedaży produktów 
Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem
Bardzo dobre zdolności sprzedażowe, komunikacyjne i negocjacyjne
Umiejętność prowadzenia analiz rynkowych połączona z doskonałą organizacją pracy
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i pakietu MS Office

Oferujemy:
Pracę w systemie jednozmianowym
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Dobre warunki pracy w renomowanej firmie
Wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy i posiadanych umiejętności
Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach

Prosimy o przesyłanie CV na adres email praca@okpol.pl lub o składanie ich w siedzibie firmy.

Okpol Sp. z o.o.
ul. Topolowa 24
49-318 Skarbimierz

Przesłane oferty powinny mieć klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Firma OKPOL Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na stanowisko:

SPECJALISTA DS WSPARCIA PRODUKCJI

Zakres obowiązków:

 

  • Wdrażanie przyjętej strategii zakupowej , dbałość o realizację celów zakupowych

  • Sporządzanie , kontrola realizacji i terminów oraz koordynacja zamówień

  • Koordynacja transportu od dostawców

  • Obsługa programu , administrowanie procesem zaopatrzenie//zakupów w oparciu o

    plany produkcyjne

  • Przyjmowanie towaru , kontrola stanów magazynowych , inwentaryzacja

  • Analizowanie optymalizacji kosztów , zarządzanie gospodarką surowców.

  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji i rozliczania zleceń

  •  

 

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie

  • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminów.

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Bardzo dobra organizacja pracy

  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz zdolności analityczne

  • Samodzielność , własna inicjatywa

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Dobre warunki pracy w renomowanej firmie

  • Atrakcyjne zarobki

  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach

 

Prosimy o przesyłanie CV na adres email praca@okpol.pl lub o składanie ich w siedzibie firmy.

Okpol Sp. z o.o.
ul. Topolowa 24
49-318 Skarbimierz

Przesłane oferty powinny mieć klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Firma OKPOL Sp. z o.o. prowadzi rekrutację na stanowisko:

SPECJALISTA DS WSPARCIA PRODUKCJI

Zakres obowiązków:

 

  • Wdrażanie przyjętej strategii zakupowej , dbałość o realizację celów zakupowych

  • Sporządzanie , kontrola realizacji i terminów oraz koordynacja zamówień

  • Koordynacja transportu od dostawców

  • Obsługa programu , administrowanie procesem zaopatrzenie//zakupów w oparciu o

    plany produkcyjne

  • Przyjmowanie towaru , kontrola stanów magazynowych , inwentaryzacja

  • Analizowanie optymalizacji kosztów , zarządzanie gospodarką surowców.

  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji i rozliczania zleceń

  •  

 

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie

  • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminów.

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Bardzo dobra organizacja pracy

  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz zdolności analityczne

  • Samodzielność , własna inicjatywa

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Dobre warunki pracy w renomowanej firmie

  • Atrakcyjne zarobki

  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach

 

Prosimy o przesyłanie CV na adres email praca@okpol.pl lub o składanie ich w siedzibie firmy.

Okpol Sp. z o.o.
ul. Topolowa 24
49-318 Skarbimierz

Przesłane oferty powinny mieć klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)"

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Zatrudnimy Serwisanta.

 

Zadania:

  • serwis okien, wyłazów i akcesoriów dachowych

  • obsługa reklamacji,

  • szkolenia montażowe,

  • nadzór nad montażem inwestycji,

  • administracja i raportowanie działań serwisowych .

Oczekiwania:

  • mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z montażem stolarki otworowej,

  • znajomość zagadnień z dziedziny stolarki otworowej,

  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych,

  • komunikatywność,

  • umiejętność pracy w zespole ,

  • umiejętność obsługi komputera,

  • dyspozycyjność,

  • posiadanie czynnego prawo jazdy kat.  „B”. 

  • co najmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego ( warunek konieczny ).

     

Oferujemy: 

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę ,

  • praca stacjonarna w siedzibie firmy,

  • kompleksowe szkolenie wdrażające do pracy w firmie,

  • intensywne szkolenia merytoryczne,

  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy.

 

 

 

 

 

 

Kierownik produkcji

 

Miejsce pracy : Skarbimierz - Osiedle

 

Zakres obowiązków:

 

  • Nadzór nad pracą podległego zespołu

  • Nadzór nad bieżącą produkcją

  • Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych

  • opracowywanie planów produkcji w porozumieniu z przedstawicielami innych działów

  • Zapewnienie bezawaryjnej realizacji procesu produkcyjnego

  • Sporządzanie raportów i analiz wydajności produkcji

  • Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych i nowych produktów

  • Nadzów i odpowiedzialność za zgodność produkcji z wytycznymi technologicznymi i jakościowymi

  • Odpowiedzialność za prawidłową realizację planu oraz optymalizacje kosztów produkcji i optymalizację procesu

 

Wymagania:

  • Samodzielność , własna inicjatywa

  • Wykształcenie techniczne

  • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Wiedza na temat procesów produkcyjnych i logistycznych

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i dotrzymywanie terminów.

  • Umiejętność podejmowania decyzji , dobra organizacja pracy

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)

  • Umiejętność pracy w zespole , doświadczenie w obszarze zarządzania zespołem pracowników

 

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Dobre warunki pracy w renomowanej firmie

  • Atrakcyjne zarobki

  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach

 

 

 

 

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DZIAŁU EKSPORTU

 

 

 

 

Opis stanowiska:

  • tworzenie strategii sprzedażowej w podległym regionie;

  • aktywne pozycjonowanie i budowanie wizerunku firmy;

  • pozyskiwanie i współpraca z klientami zagranicznymi, budowanie z nimi długofalowych relacji biznesowych;

  • realizację założonych celów sprzedażowych i marżowych;

  • koordynowanie procesów związanych z eksportem produktów;

  • prowadzenie negocjacji warunków i umów handlowych;

  • uczestnictwo w wyjazdach służbowych, udział w spotkaniach biznesowych, targach zagranicznych;

  • bieżąca współpraca z innymi działami wewnątrz firmy.

Oczekiwania wobec kandydata:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;

  • znajomość drugiego języka ( niemiecki, francuski ) będzie mile widziana;

  • znajomość MS Office;

  • dokładność, sumienność, zaangażowanie;

  • łatwość nawiązywania kontaktów;

  • orientacja na klienta i inicjatywa w działaniu.

     

Oferujemy:

  • umowę o pracę na czas nieokreślony;

  • pracę od poniedziałku do piątku (praca na miejscu w biurze oraz wyjazdy służbowe);

  • stabilne warunki zatrudnienia ;

  • ciekawą pracę w dynamicznym i młodym zespole;

  • narzędzia pracy (laptop, telefon, w przypadku wyjazdów służbowych również samochód);

  • szkolenia produktowe i sprzedażowe;

     

  • Wsparcie techniczne, technologiczne i marketingowe;

     

  • możliwość uczestnictwa w targach branżowych w Polsce i zagranicą. 

GÓRA