SERWIS - Kontakt

Drodzy klienci!

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepsze jakościowo. Wszystkie nasze wyroby spełniają obowiązujące normy, zostały wyprodukowane z należytą starannością i przeszły kontrolę jakości.

Jeśli jednak zdarzy się, że któryś z naszych produktów jest wadliwy, prosimy o kontakt.
Jeśli masz jakieś wątpliwości dotyczące czyszczenia i konserwacji naszych produktów polecamy zapoznanie się z instrukcją użytkowania i konserwacji produktów OKPOL w zakładce "Obsługa i konserwacja".
Przed zgłoszeniem reklamacji zachęcamy do uprzedniego kontaktu z działem serwisu firmy OKPOL
pod adresem mailowym:

serwis@okpol.pl

Numery telefonów do Działu Serwisu:

Telefon stacjonarny: +48 77 404 66 87
Telefon komórkowy: +48 600 408 698
Telefon komórkowy: +48 660 751 716

Zgłoszenia reklamacyjnego można dokonać poprzez wypełnienie formularza w zakładce "Zgłoszenie reklamacyjne" (z menu po lewej stronie).

Działu Serwisu pracuje w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7.00 - 15.00.

Obsługa i konserwacja okien dachowych OKPOL

Obsługa i konserwacja okien fasadowych OKPOL

Instrukcje montażu

Instrukcja PDF
Instrukcja PDF
Okna obrotowe document
Okna uchylno-przesuwne document
Okno na dach płaski document
Wyłazy dachowe VERSA WVD+ i WVM+ document
Wyłazy dachowe VERSA WNG+ i WNS+ document
Roleta wewnętrzna D37 document
Roleta wewnętrzna D33 document
Roleta wewnętrzna D12 document
Roleta plisowana P40T document
Roleta zewnętrzna document
Moskitiera AMO document
Markiza wewnętrzna AMW document
Markiza zewnętrzna AMZ document
Markiza zewnętrzna AMZ do okien OP document
Kołnierz paroprzepuszczalny AKP document
Pianka ocieplająca UTB document
   
Siłownik elektryczny ASE document
Wymiana maskownicy na nawiewnik Neo Vent document
   
Wyłazy dachowe document
Wyłaz dachowy EURO document
   
   
Kołnierz kombi document
Wyłazy WS,WKG, WKP, WVP, WVM, WVD document
Okno z siłownikiem elektrycznym VSC/ISC  
Schemat podłączenia rolety ARZE document

Certyfikaty i deklaracje CE

 

W celu uzyskania oznaczenia CE i  deklaracji własności użytkowych, 
prosimy spisać dane z tabliczki znamionowej zakupionego okna i wysłać je na adres: deklaracje@okpol.pl.

Nasi konsultacji dołożą wszelkich starań by deklaracja była wysłana najszybciej jak to możliwe.
Czas oczekiwania nie powinien przekroczyć 24 godzin, w przypadku dni pracujących. 

Zgłoszenie reklamacyjne

Prosimy o wypełnienie formularza on-line lub pobranie pliku, wypełnienie i przesłanie na adres: serwis@okpol.pl
Plik zgłoszenia reklamacyjnego      (PDF)
 
 

klient indywidualnyfirma

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Miejscowość (wymagane)

Ulica (wymagane)

Kod pocztowy (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Produkt
oknowyłaz dachowyakcesoria dachoweinne

Model (wymagane)

Rozmiar (wymagane)

Ilość (wymagane)

Numer tabliczki znamionowej (wymagane)

Numer dokumentu zakupu (wymagane)

Data zakupu (wymagane)

Prosimy o przesłanie skanu dowodu zakupu

brak dokumentu zakupu

Opis usterki

Zdjęcia usterki



Oczekiwany sposób załatwienia reklamacji

 

 

 

Karty gwarancyjne OKPOL i VERSA

Poniżej znajdują się warunki gwarancji udzielanej przez OKPOL na wszystkie produkowane produkty.

Montaż okna obrotowego

Montaż wyłazu dachowego WVD+

CENNIK USŁUG SERWISOWYCH

Koszt wizyty serwisowej (zł brutto VAT 23%):

  • dojazd – stawka 1,5 zł brutto/km (dojazd i powrót) z siedziby firmy Skarbimierz - Osiedle do miejsca zgłoszenia
  • koszt za czas dojazdu i powrotu serwisanta 75zł brutto/godz
  • koszt ekspertyzy/ konsultacji – oględziny pomiary, etc, 300zł brutto
  • usługi odpłatne wg realnego czasu pracy serwisanta - 150zł brutto za każdą rozpoczętą godzinę pracy
  • w przypadku konieczności wizyty dwóch serwisantów (np. prace ze względu na duże rozmiary i ciężar okna) koszt wizyty - 300zł brutto za każdą rozpoczętą godzinę pracy
  • w przypadku zamontowania okna na wysokości powyżej 2m od poziomu podłogi, do klienta należy zapewnienie niezbędnego sprzętu umożliwiającego dostęp do okien
  • koszty części serwisowych wyceniane są indywidualnie wg zlecenia

Okna dachowe EURO

Szanowni Państwo

Spółka OKPOL otrzymała informację od swojego dostawcy komponentów, iż w okresie między 1.01.2005 roku, a 1.06.2006 roku, dostarczył on potencjalnie wadliwych, plastikowych zawiasów i ram okiennych, których spółka OKPOL następnie użyła przy produkcji okien dachowych EURO. Skład tworzywa sztucznego we wspomnianych podzespołach był nieprawidłowy i mógł prowadzić do przedwczesnej degradacji, awarii i wypadania skrzydeł.

Zgodnie z administracją firmy, w wyżej wymienionym okresie, zostały dostarczone do Państwa okna dachowe Euro. Mimo upłynięcia okresu gwarancji, w związku z zaistniałą sytuacją, spółka OKPOL prosi o poinformowanie swoich Klientów, którzy dokonali zakupu ww. okna o sprawdzenie czy opisane powyżej podzespoły nie uległy zniszczeniu. Dla usprawnienia procesu ewentualnej reklamacji została stworzona strona internetowa (www.okpol.pl/serwis w zakładce „Okna dachowe EURO”) z opisaną procedurą kontroli oraz instrukcją wymiany podzespołów. Celem otrzymania bezpłatnych części zamiennych niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego na ww. stronie.

Spółka OKPOL dziękuje Państwu za pomoc w opisanej powyżej sprawie. Wszelkie pytania bądź wątpliwości należy kierować pod adres e-mail euro@okpol.pl lub pod nr tel. +48 600 408 698 (Jakub Rusinow - koordynator ds. serwisu).

Z poważaniem
Dyrektor handlowy

Grzegorz Złotecki
OKPOL Sp. z o.o.

PLAN KONTROLI PODZESPOŁÓW OKNA DACHOWEGO EURO

1. Otwórz skrzydło okna jak najszerzej.

 

 

 

 

 

 

2. Dłonią sprawdź, czy po zewnętrznej stronie okna są jakieś nierówności. Wyczuj, czy na materiale występują wybrzuszenia w miejscu, w którym szyba łączy się z zewnętrzną częścią ramy.
Spróbuj wygiąć wystającą krawędź skrzydła przy użyciu niewielkiej siły (przykładana siła powinna być porównywalna z siłą potrzebną do zgniecenia puszki). Jeśli rama pękła należy ją wymienić. 


3. Spróbuj wygiąć wystającą krawędź skrzydła przy użyciu niewielkiej siły (przykładana siła powinna być porównywalna z siłą potrzebną do zgniecenia puszki). Jeśli rama pękła należy ją wymienić.

 

 

 

 


PLAN KONTROLI W PDF 
kliknij, aby pobrać 

ZGŁOSZENIE USTERKI - WYPEŁNIJ FORMULARZ:

 

klient indywidualnyfirma

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Miejscowość (wymagane)

Ulica (wymagane)

Kod pocztowy (wymagane)

Numer telefonu (wymagane)

Rozmiar (wymagane)

Ilość (wymagane)

OPIS USTERKI

Zdjęcia usterki



 

INSTRUKCJA MONTAŻU CZĘŚCI ZAMIENNYCH

INSTRUKCJA MONTAŻU CZĘŚCI
ZAMIENNYCH - kliknij, aby pobrać 

KONTAKT

Wszelkie pytania bądź wątpliwości należy kierować pod adres e-mail euro@okpol.pl lub pod nr tel. +48 600 408 698 (Jakub Rusinow - koordynator ds. serwisu).  

WYSYŁKA ZWROTNA WADLIWYCH CZĘŚCI

Uprzejmie prosimy o nieodpłatny zwrot wadliwej części w dostarczonym opakowaniu na adres:

OKPOL Sp. z o.o.
ul. Topolowa 24
49-318 Skarbimierz-Osiedle

Prosimy podać nadawcę i numer reklamacji na przesyłce zwrotnej.

Jeśli reklamacja dotyczy więcej niż jednego okna istnieje możliwość odbioru osobistego, po uprzednim uzgodnieniu terminu pod adresem: euro@okpol.pl lub pod numerem +48 600 408 698 (Jakub Rusinow - koordynator ds. serwisu).

 

 

GÓRA