Doradca Techniczno - Handlowy

z terenu województwa zachodnio-pomorskiego, wielkopolskiego, lubuskiego do obsługi

podległych klientów na terenie województw: zachodnio-pomorskiego, wielkopolskiego, lubuskiego

Zakres obowiązków:

  • Pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie
  • Obsługa dotychczasowych klientów z podległego terenu
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Prowadzenie szkoleń dla klientów,
  • Doradztwo techniczne dla klientów,
  • Dbanie o jak najlepsze warunki zawieranych umów,
  • Promowanie firmy i jej produktów na podległym terenie,
  • Realizacja działań promocyjnych i merchandisingowych
  • Monitorowanie działań konkurencji
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
  • Raportowanie działań i wyników przełożonemu.

Wymagania:

  • Doświadczenie w sprzedaży w branży budowlanej
  • Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i budowania relacji,
  • Systematyczność i Konsekwencja w działaniu
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • Komunikatywność, aktywność, dynamika w działaniu,
  • Umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista
  • Preferowane wykształcenie techniczne (min średnie) lub znajomość zagadnień technicznych z zakresu branży budowlanej,
  • Prawo jazdy kat. B, mobilność i dyspozycyjność do częstych wyjazdów związanych z obsługą klientów na terenie całego kraju,

 

Oferta:

  • Zatrudnienie na pełny etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premia za realizację planów sprzedaży
  • Narzędzia pracy: samochód, komputer, telefon komórkowy,
  • Liczne szkolenia produktowe
  • Praca w młodym dynamicznym zespole

.

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadsyłanie ofert ze zdjęciem (z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie informacji koniecznych do procesu rekrutacji) w terminie do 15.08.2013r na adres siedziby firmy: Okpol Sp z o.o ,ul Topolowa 24, 48-318 Skarbimierz-Osiedle lub na adres e-mail: rekrutacja@okpol.pl z dopiskiem rekrutacja/DTH 001

Doradca Techniczno - Handlowy

z terenu województwa opolskiego, śląskiego, małopolskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego do obsługi

podległych klientów na terenie województw: opolskiego, śląskiego, małopolskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego

Zakres obowiązków:

  • Pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie
  • Obsługa dotychczasowych klientów z podległego terenu
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Prowadzenie szkoleń dla klientów,
  • Doradztwo techniczne dla klientów,
  • Dbanie o jak najlepsze warunki zawieranych umów,
  • Promowanie firmy i jej produktów na podległym terenie,
  • Realizacja działań promocyjnych i merchandisingowych
  • Monitorowanie działań konkurencji
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
  • Raportowanie działań i wyników przełożonemu.

Wymagania:

  • Doświadczenie w sprzedaży w branży budowlanej
  • Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i budowania relacji,
  • Systematyczność i Konsekwencja w działaniu
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • Komunikatywność, aktywność, dynamika w działaniu,
  • Umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista
  • Preferowane wykształcenie techniczne (min średnie) lub znajomość zagadnień technicznych z zakresu branży budowlanej,
  • Prawo jazdy kat. B, mobilność i dyspozycyjność do częstych wyjazdów związanych z obsługą klientów na terenie całego kraju,

 

Oferta:

  • Zatrudnienie na pełny etat
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premia za realizację planów sprzedaży
  • Narzędzia pracy: samochód, komputer, telefon komórkowy,
  • Liczne szkolenia produktowe
  • Praca w młodym dynamicznym zespole

.

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadsyłanie ofert ze zdjęciem (z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie informacji koniecznych do procesu rekrutacji) w terminie do 15.08.2013r na adres siedziby firmy: Okpol Sp z o.o ,ul Topolowa 24, 48-318 Skarbimierz-Osiedle lub na adres e-mail: rekrutacja@okpol.pl z dopiskiem rekrutacja/DTH 001

GÓRA